Saznajemo: Nešto konkretno je kampanja za Trachisan!
Foto: Promo

Saznajemo: Nešto konkretno je kampanja za Trachisan!

Zdravlje -

Tajna ko stoji iza misterioznih bilborda po gradu je konačno otkrivena!

Poruka Nešto konkretno je bila uvod u kampanju za – Trachisan, lozenge za grlo.

Iz kompanije Salveo, koja je zvanični distributer Trachisana, su nam rekli da je inspiracija za ovakvu poruku potekla od samih korisnika, koji su upravo ovim rečima opisali efikasnost i zadovoljstvo olakšanjem tegoba.

Slogan Nešto konkretno za bol u grlu kratko i jasno opisuje sve benefite Trachisana.

U Salveu se velika pažnja posvećuje onome što ljudi govore za njihove proizvode – i ako su pacijenti ocenili da je Trachisan – Nešto konkretno za grlo, onda nema potrebe ni da angažujete svoj marketing tim, ni marketinške agencije da osmisle novi slogan - dovoljno je samo da slušate šta vaši kupci govore.

Jer kada jednom probaju proizvod, oni će imati svoj utisak i na to nijedna marketinška kampanja ne može da utiče.

Zato je za Salveo veoma važno da kada budete u apoteci tražili – Nešto konkretno za grlo- i dobijete Trachisan, možete biti sigurni da ste dobili upravo ono što ste tražili.

Nešto konkretno.

Pre upotrebe detaljno pročitati upustvo. O indikacijama, merama opreza i neželjenim reakcijama na lek, posavetujte se sa lekarom ili farmaceutom.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track