KAMPANJA UDRUŽENJA ŽENSKOG CENTRA "MILICA": Borba sa rakom dojke mora biti nacionalni prioritet
Kampanja "Jača sam od (m)raka!" posvećena je svim ženama koje se suočavaju sa rakom dojke a poruka kampanje je da se ne boje i da nisu same. Nijedna žena koja prolazi kroz ovaj (m)rak ne treba da bude prepuštena sama sebi, bez podrške i neophodnih informacija.
Svetlo u tom mraku treba biti dostupan i dobro organizovan zdravstveni sistem, podrška porodice, društva, udruženja. Borba sa rakom dojke mora biti nacionalni prioritet jer jedino tako možemo iz ovog mraka izaći kao pobednice, poruka je Udruženja Ženskog centra "Milica".
Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut” u Srbiji se godišnje rak dojke otkrije kod 4.636 žena, a oko 1.700 žena umre od ove bolesti. Iako je rak dojke izlečiv skoro u potpunosti ako se otkrije i leči na vreme, naša zemlja je po broju umrlih žena od ove bolesti na vodećem mestu u Evropi. Ova kampanja želi da skrene pažnju i na važnost postojanja edukovanih Udruženja pacijenata, poput Ženskog centra "Milica", koje u saradnji sa strukovnim udruženjima imaju za cilj zastupanje interesa onkoloških pacijentkinja pred donosiocima odluka i zalaganje za bolju dostupnost dijagnostici i savremenom načinu lečenja, uz očuvanje kvaliteta života pacijentkinja. Kako bi se rak dojke otkrio na vreme, neophodno je edukovati žene o važnosti redovnih pregleda i samopregleda dojke, ali i učiniti dostupnim dijagnostiku i lečenje svakoj ženi bez obzira na mesto stanovanja i socijalni status.
Idealan položaj za spavanje koji brine o vašim crevima: Jednostavan trik za bolju probavu