Slušaj vest

Zato je ove godine pokrenuta kampanja „Ne propusti utakmicu, ne propusti gol, ne propusti šansu za ranu dijagnozu“ kako bi motivisala muškarce da bolje razumeju sopstveni rizik od raka prostate i da, ukoliko su u rizičnoj grupi, potraže savet lekara. Povezivanjem sa sportom – univerzalnim jezikom strasti, discipline i posvećenosti – kampanja naglašava značaj pažljivog praćenja zdravlja.

Kompanija AstraZeneca je, uz podršku udruženja pacijenata i udruženja lekara, pokrenula novu internet stranicu www.rakprostate.rs kako bi dodatno doprla do šire javnosti. Karcinom prostate se često razvija bez izraženih simptoma. Prepoznavanje faktora rizika može biti ključno za otkrivanje bolesti u ranom stadijumu, kada su terapijske mogućnosti brojnije i uspešnost lečenja veća. Ugrožene grupe uključuju muškarce starije od 50 godina i one sa porodičnom istorijom raka prostate, dojke, jajnika ili pankreasa.

rak prostate promo vizual.jpg
Kampanja ima za cilj da ruši barijere i podstakne muškarce da preuzmu aktivnu ulogu u brizi o sopstvenom zdravlju Foto: Promo

Internet stranica www.rakprostate.rs kreirana je kao pouzdan izvor informacija – ne samo za muškarce, već i za njihove porodice. Pored edukativnog sadržaja, posetioci sajta mogu pronaći praktične vodiče za razgovor sa lekarom, kao i smernice kako otvoreno razgovarati sa bližnjima o zdravlju prostate.

Kampanja ima za cilj da ruši barijere i podstakne muškarce da preuzmu aktivnu ulogu u brizi o sopstvenom zdravlju. Kroz poznate sportske motive, poziva na proaktivnost i pravovremenu reakciju, jer – kada je zdravlje u pitanju – svaki minut je važan.

Kompanija AstraZeneca Srbija se nada da će ova inicijativa pokrenuti značajne razgovore, identifikovati one koji su u većem riziku i podstaći veći broj muškaraca da se obrate lekaru na vreme. Osnažimo muškarce u Srbiji da preuzmu kontrolu nad svojim zdravljem – posetite www.rakprostate.rs, informišite se i podelite poruku sa onima do kojih vam je stalo.

Promo